Sensoteam tevredenheid onderzoeken
Meet de tevredenheid en betrokkenheid van uw doelgroep
Emotive

Wat is een tevredenheidsonderzoek?

Bij een tevredenheid onderzoek wordt de tevredenheid van een vooraf gedefinieerde doelgroep gemeten. Tevredenheid onderzoeken kunnen ondere andere worden ingezet bij:

  • Huidige en potentiële klanten (intern of extern)
  • Consumenten doelgroepen (bijvoorbeeld product/merkgebruikers, evenementbezoekers of website bezoekers)
  • Medewerkers
  • Partners en leveranciers
  • Overige stakeholders

Waarom een tevredenheid onderzoek?

Tevreden klanten zorgen voor meer omzet, tevreden werknemers voor een hogere productiviteit en een tevreden evenement bezoeker zal de website vaker bezoeken. Een tevredenheidsonderzoek helpt u te begrijpen waarom uw doelgroep wel/niet tevreden is en kan u helpen om uw bedrijfsprocessen aan te scherpen voor een (nog) hogere tevredenheid.

Tevredenheid geeft onder andere antwoord op de volgende vragen:

  • Is onze doelgroep tevreden met de kwaliteit van onze producten en diensten?
  • Waar liggen nog kansen ter verbetering van onze tevredenheid?
  • Welk beeld hebben mensen van ons bedrijf?


Het belang van tevrenheid onderzoek

  • Een hogere tevredenheid zorgt voor meer (herhaal)aankopen, bezoeken of betrokkenheid van uw doelgroep
  • Het behouden van een loyale klant of werknemer is goedkoper dan het vinden van een nieuwe.
  • Ontdek kansen om de tevredenheid met uw producten en diensten te verhogen

Onderzoek starten
Binnen één werkdag een offerte voor uw project

Nieuwsgierig geworden?

Wij adviseren u graag over uw project. Neem geheel vrijblijvend contact met ons op over de mogelijkheden!

Neem contact met mij op