Zet een stap naar meer potentiële klanten |

Wat is een naamsbekendheid onderzoek?
Een naamsbekendheid onderzoek meet de mate waarin uw doelgroep bekend is met uw product of dienst op basis van verschillende niveau's:
- top-of-mind bekendheid: uw product wordt als eerste genoemd
- spontane bekendheid: uw product wordt zonder hulp benoemd
- geholpen bekendheid: uw product wordt herkend bij het benoemen of laten zien van de naam, het logo, merk of verpakking
- inhoudelijke bekendheid: consumenten hebben kennis van uw product of dienst
Naamsbekendheid onderzoek geeft inzicht in:
- Algehele bekendheid van uw product of dienst
- Mogelijkheden tot uitbreiding van de verkoop onder uw doelgroep door het vergroten van de naamsbekendheid
- Inzicht in de manier waarop uw doelgroep bekend is geraakt met uw product of dienst
- Inzicht in de kennis die uw doelgroep heeft met betrekking tot uw product of dienst
- Perceptie van uw product of dienst binnen de doelgroep
Waarom een naamsbekendheid onderzoek?
- Bekendheid is het startpunt van een verkoop, hoe bekender het product des te meer verkopen het kan realiseren
- Geeft inzicht in de mogelijkheden om uw doelgroep gerichter te contacten en/of uit te breiden
- Bouw kennis op om uw producten en merken te verbeteren en te laten groeien
Binnen één werkdag een offerte voor uw project |