GAP Analyse
Onderzoek de overdracht van medewerker tot klant
Expect

Wat is een GAP analyse?

De GAP Analyse meet of uw werknemers bewust zijn van de mate waarin uw klanten tevreden zijn. Het is een combinatie van:

  • een tevredenheid onderzoek onder uw huidige klanten
  • een medewerker onderzoek waarin gevraagd wordt in hoeverre zij denken dat huidige klanten tevreden zijn over de diverse elementen die in het klantenonderzoek bevraagd zijn.

Waarom een GAP analyse?

Het onderzoek geeft:

  • inzicht in de mate waarin klanten tevreden zijn over diverse onderdelen van uw bedrijf, product of merk
  • Inzicht in het blang van de diverse onderdelen voor de klant
  • inzicht in de mate waarin medewerkers bewust zijn van (on)tevredenheid bij klanten
  • inzicht in verschillen (GAP's) waarvan medewerkers bewust moeten worden

Het belang van een marktpositie analyse

  • Bouw verder op de belangrijke en goed beoordeelde elementen en neem actie op de belangrijke en minder goed beoordeelde elementen
  • Maak medewerkers bewust van het belang van diverse onderdelen voor de tevredenheid
  • Zorg voor een hogere betrokkenheid van uw medewerkers
  • Ontdek elementen waarvan medewerkers niet bewust zijn, maar die wél zorgen voor ontevredenheid

Onderzoek starten
Binnen één werkdag een offerte voor uw project

Nieuwsgierig geworden?

Wij adviseren u graag over uw project. Neem geheel vrijblijvend contact met ons op over de mogelijkheden!

Neem contact met mij op