Campagne Effect Meting
Meet de effectiviteit van communicatie inspanningen
Campagne

Wat is een Campagne Effect Meting?

Een campagne effect meting onderzoekt of de positie van een product of merk veranderd door communicatie inspanningen door te kijken naar:

  • Naamsbekendheid (spontaan, geholpen)
  • Attitude en imago
  • Koopbereidheid

Het onderzoek geeft u inzicht in de verandering die optreedt door uw campagne en kan daardoor gebruikt worden voor het bepalen van de opbrengst van uw investering (ROI).

Waarom een Campagne Effect Meting?

Een campagne effect meting geeft antwoord op de volgende vragen:

  • Heeft de campagne geleid tot een verbetering van de positie van het merk of het product?
  • In welke mate herinnert de consument de campagne?
  • Was de boodschap duidelijk voor de consument en hoe zijn de verschillende communicatie uitingen geëvalueerd?


Het belang van een Campagne Effect Meting?

  • Meet het resultaat van uw communicatie inspanningen (ROI)
  • Verkrijg inzicht in de positie van uw product/merk (voor en na de meting)
  • Bouw kennis op om toekomstige campagnes te verbeteren en uw merk te laten groeien.
  • Loop niet het risico dat huidige gebruikers overstappen op andere producten!

Onderzoek starten
Binnen één werkdag een offerte voor uw project

Nieuwsgierig geworden?

Wij adviseren u graag over uw project. Neem geheel vrijblijvend contact met ons op over de mogelijkheden!

Neem contact met mij op